Tråkit...

jag har astråkit! Är ensam hemma och har precis ätigt en pirog och ska nu göra en egen toast-ost.macka :-)              ( Intressant va?  XD )

Man gör såhär:
  Stoppa 2 rostmackor i brödrosten.

 Under tiden kan men ta fram smör och ost.

Hyvla osten så mycket som du vill ha och lägg ostskivorna på en assiett.

 När mackorna är rostade brer du smör på båda och lägg osten på båda brödskivorna och sätt ihop brödskivorna med osten mot varandra.

Lägg dubbelmackan på en assiett och stopa in de i mickson och sätt på 15-20 sekunder.Klart!

Haha så gör man mina special mackor ^^

På onsdag ska jag och Hannah kanske göra nåt. Jag hoppas att vi kan shoppa då =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0