ändrade planer

Tjo.
 
Igår skrev jag att jag och Hannah skulle shoppa på onsdag. Det blir inte så för när jag frågade mamma och pappa om nån utav dom kunde skjutsa mig till tåget i Knivsta som jag och Hannah skulle åka med in till Uppsala. Då sa mamma att det var röd dag och att mycket skulle vara stängt
=(

Så vi bestämde att vi skulle åka in på fredag istället <3 
Vi hade tänkt gå på bio men det är dyrt och så var det inga filmer före 14.10 och om vi kommer till Uppsala vid 12 då vill vi ju shoppa så då blir det mycket att släpa på så jag tror att vi inte ska kolla på bio.

Igår gick jag och Kajsa upp till hästarna och gav de frukost. När jag hade fyllt vattenhinkarna och gick och tömde dom i baljan lämmnade jag vattenslangen utanför en frigolit låda som pumpen och slangen ska vara i. Ändå tänkte jag :GLÖM INTE VATTENSLANGEN! för jag har glömt den förut. Så när jag och mamma kom upp till stallet på kvällen så sa jag:jävlar!! jag glömde slangen! så hästarna hade inget vatten, men det ordnade sig *phuh!*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

JAså hade ni också en blogg :D det visste jag inte! Här kommer jag definitivt in och kikar ibland :D

2010-01-30 @ 12:05:58
URL: http://channi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0