2010

Kajsa klarade av raketerna bra.Hon och King fick vara i köket med stängda dörrar i mitt rum och vardagsrummet för att dämpa ljudet. Men sen råkade hon hammna i glasverandan när det kom en raket. Hon blev lite rädd och satt hos oss eller gömde sig under granen. En kille som bor på våran väg började skjuta raketer redan klockan fem! =O sen sköt han kl 12 då. Han köper hur jävla många raketer som helst, när jag gick inte till Kajsa tog det 5 min och under dom minuterna sköt han minst 4 häxpipare och 10 raketer! .Vi hade gäster som sov över i mitt rum medans jag fick sova på soffan. Våra soffor är jättesköna och jag har sommnat där flera gånger X'D. Vi gick och la oss kl.03.30 och jag gick upp 09.08 haha var inte ens trött när jag vakna.

Ny mobil i julklapp! En Samsung GT-s5230 touch.

Hoppas 2010 blir ett bra år. Mitt nyårs löfte är nog att fixa läxorna lite bättre XD 

Och att jag ska ta ett snack med en viss person....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0