Sista inlägget innan jag åker

Jaha nu packar jag o fixar med saker  jag ska ta med ;-) ska lämmna kalla Sverige i morgon kl.7.00 vilket betyder att jag måste upp runt halv 4 på morgonen *suck* jag som har blivit av med Kajsa idag till uppfödaren trodde att jag skulle få sovmorgon i morgon men kom på att det skulle jag ju inte få X-) hehe. Jag och mamma har fixat åt hästarna,mockat och sånt. Nu är det mysigt i lösdriftet. Jag kommer att sakna mitt ♥ kommer ju inte att se honom på 10 dagar!! Men jag hoppas på att han kmr att svara på mitt sms som jag ska skicka sen.... ;-D vi får se vad han svarar.

                    Hej då bloggen!!

                   // En badlängtande ZannZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0