Mys

Hej hej!  Just nu ligger Kajsa och jag i min säng och myser. Men det kommer väl inte att vara länge... hon kommer nog få sitt kvällsrace. Då säger jag att jag är trött till pappa så får han leka med henne ^^ kanske låter lite taskit men det är ju skola i morgon och jag vill faktist sova och inte gå upp 6 på morgonen.... *sneglar på en sovande vid mina ben* Det ska faktist bli kul att gå till skolan, jag har saknat mina kompisar och att hålla span på mitt "ögongodis" i korridoren under.... <333



                                  Puzz från Anna & Kajsa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; kul att du tyckte den var rolliiiiig. :) men nej de va faktist sabbäääääs rum x))

2009-11-01 @ 20:01:02
URL: http://jjjenniifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0