I'm back!

Jaa nu är jag tillbaka. Eller jag kom tillbaka i tisdags. Jag blev överfallen av kramar när jag kom till skolan på igår *hahaha* Jag,Emma och Agnes har haft askul båda dagarna.Vi har skrattat åt "samma" saker. Sen när vi kom tillbaka från lunchen så genade jag bakom  en kille i min förra klass och framför Sebastian men det var bara det att jag snubblade på en grej i golvet och höll på att rammla mitt framför Sebastian!! *hahaha*  Sen efter skolan så följde jag med Agnes till tåget för hon skulle shoppa i uppsala ensam. När jag kom tillbaka till skolan så såg jag att Sebastian hade lektion. Jag gick in och satte mig på en bänk mellan Freja och William. Men de var tråkiga så jag gick ut och väntade  på en kompis som hade flöjt lektion. Freja kom ut och gick mot busshålsplatsen.Jag stod och vänta... sen öppnade en tjej i Sebastians klass fönstret! och ropade Hallo!  jag blev chockad för stod och tänkte på annat. Jag bara gick . Sen skickade jag ett sms till honom där det stod "måste dina klasskompisar öppna fönstret hela tiden? Han kollade ut på mig rätt mkt sen. Jag kollade såklart tillbaka sen skrattade jag. Det tror jag att han gjorde det också.


          Saknat mig??  hehe


                 // AnnA i 7C!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0