överaskning

Jag sitter här och har tråkit. haha,kom just på en sak.I fredags när jag o Agnes var mellan dörrarna vid cafeterian så gick 2 personer förbi. jag tänkte inte så mkt på det men sen så kollade jag närmare på en utav de 2. Den jag kollade på hade "skinnhead" och Ozzy Osbourne glasögon . Jag till Agnes:

-Jag känner igen dom dära kläderna......Jag
-mmhm.Agnes
-NEJNEJ! Jag
-???Agnes
-Det dära är Sebastian!?Jag

DÅ var Agnes tvungen hon oxå att kolla. När de 2 kom tillbaka och Sebasian gick förbi mej så började jag o Agnes att skratta så att tårarna rann.Jag tror att han märkte det (vem gjorde inte det?) Sen var vi tvunga att gå in och då satt han utanför bibloteket .Vi lyckades hålla oss för skratt när vi gick mot bordet men när jag gick förbi gick det inte längre,så jag började skratta så jag skakade precis vid honom! hehehe. Inte taskit utan för att jag blev så överaskad.Jaja vi får se om jag lyckas att inte skratta på tisdag när det är hundkurs X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0