^^

Idag har det varit kul igen XD  jag Emma o Agnes har skrattat åt typ samma saker i dag igen (bara lite perversa saker X'D )  saker som hände igår. Idag har det oxå ordnat upp sig emellan mig och mitt  ♥.  Det är jag jätteglad över!  för det kändes som om vi ibland bråkade jättemkt,ignorarade sen kompisar? då blir jag lite förvirrad  *bimbo jag*   han skrev förut att han tyckte att jag var dryg och idag skrev han att jag var snäll och sånt...  då undrar man hur han vill ha det. Men jag är glad att det löste sig iallafall ;-)  Idag sa jag oxå hej då till alla mina kompisar i skolan eftersom jag ska till Egypten på söndag! det var lite tråkit eftersom jag kommer att sakna dom asmkt! men det ska bli skönt att slippa vädret här. Då kmr jag såklart att inte blogga på 11 dar typ så ni får vänta. =P  ska typ gå och lägga mig nu,vill ju sova lite innan någon väcker mig i morgon för att hon vill ut och göra ifrån sig. Jag nämmner inga namn... KAJSA!  hehe som ni kanske märker så är jag på flummhumör men har ingen/inga att flumma med. Det blir ju tråkit då! Aja God natt <33


                         puzz o kram  Anna <33333♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0