en FLUMMIG dag!! XD

Hejsan, idag hade jag,Agnes och Emma en jätteflummig dag!! vi har skrattat år typ allt.

När vi stod och vänta på våran buss (vi sluta 2 bussen kommer halv 3) då skulle jag kolla vart min <3 satt i sitt klassrum. Jag kollade första fönstret, inte där, andra fönstret,inte där, tredje fönstret där!! men det var bara det att han kollade ut på mig just då! gud vad jag började skrattta! Emma o Agnes såg det och alla började skratta. Sen kom en annan kompis till oss och just när jag började berätta vad som hade hänt så kollade vi bort mot hans fönster såklart så kollade han ocg drog för en gardin! gissa om jag kände mig dissad??? Sen såg jag att en kille i hans klass kollade på mig så sa jag det till Emma men jag kollade mot ett par hus för man vill ju inte stå och stirra. Emma vände sig mot husen och började vinka! X'D  jag bah: öhh,Emma i *********s klass! jaha så hon då och vände sig dit men han var inte där längre. Sen kom Freja och så sa jag allt. Även hon började skratta. När jag vände mig om mot min <3 klassrum så stod det typ 5 st och glodde ut på oss!?
Sen öppnade en kille som jag känner lite ett utav fönsterna och frågade: Vill du gifta dig med mig?

Jag bah:what? sen skrattade jag o mina kompisar så att jag o Agnes höll på att kissa på oss!!!! det höll vi oxå på att göra när Emma rammlade i trappan idag. Adrian ringde o fråga vart vi var när vi bara stod runt hörnet typ!? Emma blev arg och bah:Adrian! då började hon springa uppför trappan och snubblade XD  X'D   alla vi 3 började skratta och satte oss i trappan det var typ tur annars hade jag o Agnes pissat på oss!!!!!!!!!!!!!!!


                  //ZannZ                    X'D

Kommentarer
Postat av: sofia

gillar du någon i min klass? :o

2009-11-15 @ 12:55:27
URL: http://sofijas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0