Hej mitt vinterland!! <3

                                     Håller inte ni med om rubriken??

 Kajsa ÄLSKAR  snö har jag upptäckt. Hon kör ner nosen i snön och blåser ut luften så det blåser upp snö i hennes ansikte,springer som en dåre och hoppar rätt ut i snön XD  hon och jag springer genom orörd snö och jag får snö i skorna X'D  idag halkade jag nästan inte alls, kan bero på att jag gick på de grusade ställerna?


På bilden så gjorde jag ingenting utom att kludda på whiteboardtavlan.
Idag var den sista ordentliga dagen på hela terminen! imorgon ska vi kolla på film och vi får ha chips och läsk! =D

och i övermorgon (fredag) så slutar vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    YES!


                  Hälsnigar en snöälskande ZannZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0